This Is Service Design Doing
This Is Service Design Doing
1 / 1

This Is Service Design Doing

5.0
1 đánh giá
2 đã bán

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidel

988.000
Share:
Experal

Experal

@experal
4.6/5

Đánh giá

4.617

Theo Dõi

2.366

Nhận xét

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization. Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You’ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience. Move from theory to practice and build sustainable business success.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....

ISBN-13

9781491927182

Kích thước

7.2 x 1 x 9 inches

Số trang

541

Hiện tại sản phẩm không có voucher ưu đãi !!!

Sản Phẩm Tương Tự