This Is Service Design Doing
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidel
Experal
@experalĐánh giá
Theo Dõi
Nhận xét
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization. Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You’ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience. Move from theory to practice and build sustainable business success.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
ISBN-13
9781491927182
Kích thước
7.2 x 1 x 9 inches
Số trang
541
Sản Phẩm Tương Tự
Sản Phẩm Liên Quan
Xiaomi Mijia Đèn Ngủ Cảm biến ánh sáng Tiết Kiệm Năng Lượng (Trắng)
146.000₫
Đã bán 29
Đồng hồ báo thức thông minh bluetooth Xiaomi Youpin, kiểm soát độ ẩm và nhiệt độ, màn hình LCD
296.000₫
Đã bán 2