This Is Service Design Thinking: Basics, Tools, Cases
Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service providers and the customers.If you have two coffee shops right next to each other, and each sell the exact same coffee at
Experal
@experalĐánh giá
Theo Dõi
Nhận xét
Service design thinking is the designing and marketing of services that improve the customer experience, and the interactions between the service providers and the customers.If you have two coffee shops right next to each other, and each sell the exact same coffee at the exact same price, service design is what makes you walk into one and not the other.Maybe one plays music and the other doesn't.Maybe one takes credit cards and the other is cash only.Maybe you like the layout of one over the other, or one has more comfortable seating.Maybe the staff at one is friendlier, or draws fun shapes on the top of their lattes.All of these nuances relate to service design.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
ISBN-13
9781118156308
Số trang
384
Sản Phẩm Tương Tự
Sản Phẩm Liên Quan
Xiaomi Mijia Đèn Ngủ Cảm biến ánh sáng Tiết Kiệm Năng Lượng (Trắng)
146.000₫
Đã bán 29
Đồng hồ báo thức thông minh bluetooth Xiaomi Youpin, kiểm soát độ ẩm và nhiệt độ, màn hình LCD
296.000₫
Đã bán 2